مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 11:342023-06-12سياسي

رسیدگی به حقوق مالکیت فکری دانش بنیان ها در دادگاه های تخصصی


رییس و قاضی مجتمع تخصصی حل اختلاف شرکت های دانش بنیان تأکید کرد: حقوق مالکیت فکری دانش بنیان ها با تأسیس مجتمع حل اختلاف تخصصی صیانت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، به استناد ماده 9 قانون جهش تولید دانش بنیان موضوع تشکیل شعب تخصصی رسیدگی به اختلافات علمی و فناوری در دادگاه ها و شوراهای اختلاف، مجتمع 26 حل اختلاف تخصصی شرکت های دانش بنیان و نخبگان به عنوان اولین مجتمع شورای حل اختلاف تخصصی حوزه دانش بنیان کشور به منظور رسیدگی تخصصی به اختلافات فعالان زیست بوم فناوری و نوآوری تاسیس شده است.

این مجتمع با دو شعبه رسیدگی و حضور 6 نفر به عنوان اعضای شعب که از نخبگان و افراد مؤثر زیست بوم نوآوری و فناوری در حوزه های مختلف علمی کشور هستند، به ارائه خدمات حقوقی و قضایی مرتبط با حل اختلاف می پردازد.

محمد حسن کیانی رییس و قاضی مجتمع حل اختلاف شرکت های دانش بنیان و نخبگان در خصوص انگیزه ایجاد مجتمع حل اختلاف تخصصی برای امور دانشی و نخبگانی گفت: با توجه به وجود بیش از 8500 شرکت دانش بنیان، بیش از 90 هزار اعضای هیات علمی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و حدود 20 هزار عضو بنیاد ملی نخبگان و صدها شرکت مستقر در پارک ها و مراکز رشد و نیز اهمیت ارائه خدمات در خور شأن به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به حقوق مالکیت فکری دانش بنیان ها در دادگاه های تخصصی

رسیدگی به حقوق مالکیت فکری دانش بنیان ها در دادگاه های تخصصی