مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 19:452023-06-19اقتصادي

تخصیص 750 میلیارد تسهیلات جهت جبران خسارت سیل یزد


مدیر کل مدیریت بحران استان یزد از اختصاص 750 میلیارد تومان تسهیلات جهت جبران خسارت سیل زدگان به استان یزد خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر کل مدیریت بحران استان یزد از اختصاص 750 میلیارد تومان تسهیلات جهت جبران خسارت سیل زدگان به استان یزد خبر داد.

محمد علی ملک زاده پیش از ظهر امروز دوشنبه 29 خرداد ماه در ششمین نشست ارزیابی وضعیت اعطای تسهیلات خسارت دیدگان سیل سال گذشته گفت: سال گذشته با مصوبه هیات دولت 570 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره و بلند مدت جهت جبران خسارت سیل زدگان به استان یزد تخصیص یافت.

وی در ادامه افزود: تسهیلات 250 میلیون تومانی در شهرها و 200 میلیون تومانی در روستا ها برای بازسازی واحد های احداثی و تسهیلات 30 میلیون تومانی برای تعمیر و خرید وسایل معیشتی، بر اساس ارزیابی ستاد بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اختیار خسارت دیدگان سیل مرداد ماه سال گذشته قرار گرفته است.

ملک زاده با اشاره به برخی مشکلات در ارائه تسهیلات به خسارت دیدگان خواستار حضور نمایندگان استانی بانک های عامل و بنیاد مسکن در شهرستان ها جهت تسریع در روند اعطای این تسهیلات به خسارت دیدگان سیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل مدیریت بحران استانداری یزد ملک زاده در پایان با اشاره به خدمات بانکها در ارائه بیش از 28 نوع تسهیلات تکلیفی گفت: ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 750 میلیارد تسهیلات جهت جبران خسارت سیل یزد

تخصیص 750 میلیارد تسهیلات جهت جبران خسارت سیل یزد