مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 12:312023-06-08سياسي

احیای صنعت مادرآذربایجان شرقی با تدبیر آیت الله رییسی


یعقوبی بقا، مدیرعامل گروه ماشین سازی تبریز امروز در حاشیه سفر رییس جمهور به استان آذربایجان شرقی و بازدید از گروه ماشین سازی تبریز در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: ماشین سازی تبریز به عنوان یکی از صنایع کهن تبریز، در سال 1346 تاسیس شد و کارش تولید ماشین های ابزار برای صنایع مختلف بوده و هست.

وی با بیان اینکه این شرکت از 10 سال پیش به بخش خصوصی واگذار شده و با چالش های زیادی روبرو شد، گفت: از سال 1398 که آیت الله رییسی روی کار آمدند، رییس جمهور از نزدیک به صحبت های کارگران و مطالبات آنها گوش داده و بعد از آن دستور بازگشت ساختار مالی و کل سازمان به دولت را داد از آن روز به بعد تولید این شرکت روز به روز افزایش یافت و با تولید یک هزار و 400 دستگاه رکورد تولید زد.

مدیرعامل گروه ماشین سازی تبریز خاطرنشان کرد: احیای واحدهای تعطیل و راکد جزو برنامه های دولت است و آیت الله رییسی در بازدید سال پیش از ماشین سازی دستور حمایت برای احیای 12 شرکت نیز را دادند و امروز هزاران نفر از کارگران نان بر سفره خود می برند.

وی با اشاره بر اینکه امروز با حضور رییس جمهور، جشن کارگری با حضور کارگران و صنایع احیاء شده، برگزار شد، گفت: البته موارد و چالش های مدنظر احصاء شده است و به رییس جمهور خواهیم گفت که با رفع آن می توان تعداد اشتغال از 800 نفر فعلی را به 2 هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای صنعت مادرآذربایجان شرقی با تدبیر آیت الله رییسی

احیای صنعت مادرآذربایجان شرقی با تدبیر آیت الله رییسی