مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 13:502023-06-07اقتصادي

پیش بینی برگزاری 35 نمایشگاه در سال جاری/پیگیری رشد توامان کیفی و کمی نمایشگاه ها


مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان یزد از پیگیری رشد همزمان کیفی و کمی نمایشگاه ها در استان خبر داد و ابراز امیدواری کرد طی سه سال آینده 12 هزارمترمربع به فضاهای نمایشگاهی استان افزوده شود.

- ایسنا/یزد مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان یزد از پیگیری رشد همزمان کیفی و کمی نمایشگاه ها در استان خبر داد و ابراز امیدواری کرد طی سه سال آینده 12 هزارمترمربع به فضاهای نمایشگاهی استان افزوده شود.

احمد قافی امروز چهارشنبه هفدهم خردادماه به مناسبت روز جهانی صنعت نمایشگاهی، در نشست با خبرنگاران گفت: نمایشگاه بین المللی استان از سال 1398 در زمینی به وسعت 56 هکتار فعالیت خود را پس از سالها برگزاری در فضای اجاره ای، ادامه داد و هرچند به دلیل شیوع کرونا با وقفه در فعالیتهای معمول خود مواجه شد ولی مجدداً از نیمه دوم سال 1400 شاهد برگزاری قریب 15 نمایشگاه بودیم.

وی از برگزاری 26 نمایشگاه در سال 1401 خبر داد و گفت: همزمان با برپایی این نمایشگاه ها شاهد تحولات خوبی نیز در بحث کیفی نمایشگاه های استان بودیم و تلاش داریم آن را در سالهای پیش رو نیز تداوم دهیم.

قافی با اشاره به این که در تقویم نمایشگاهی امسال استان اهتمام ویژه تری به ظرفیت ها و پتانسیل های استان داریم، گفت: پیش بینی می شود در سال جاری 35 نمایشگاه در قالب 118 عنوان نمایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی برگزاری 35 نمایشگاه در سال جاری/پیگیری رشد توامان کیفی و کمی نمایشگاه ها

پیش بینی برگزاری 35 نمایشگاه در سال جاری/پیگیری رشد توامان کیفی و کمی نمایشگاه ها