مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 09:202023-06-18سياسي

نیاز کشور در حوزه حمل و نقل عمومی، بیشتر از ظرفیت تولیدمان است


در موضوع حمل و نقل عمومی نیازمان بیشتر از ظرفیت تولید کشور است باید با کمک دولت نیازهای کشور از روش های مختلف مانند وارد کردن اتوبوس شهری حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد نورصالحی، رییس شورای اسلامی شهر اصفهان صبح امروز در نطق پیش از دستور نود و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن شهادت امام جواد(ع) اظهار داشت: ایشان علیرغم سن کم 18 سال مسؤولیت امامت را به عهده داشتند و جوانان باید در سیره، سلوک و سبک زندگی از ایشان الگوبرداری کنند.

  وی با اشاره به پیش رو بودن روز ازدواج افزود: با توجه به شرایط روز، موضوع ازدواج با مشکلاتی از جمله بحث اقتصادی و مسکن مواجه است و امید است با همت دولت مردان و مسؤولان گامی در این حوزه برداریم.

  نورصالحی با اشاره به اهمیت موضوع حمل و نقل عمومی درون و برون شهری عنوان کرد: در این 2 سال پس از کرونا، با مشکلاتی در این حوزه مواجه بودیم که در راستای بحث درون شهری اقدامات فراوانی انجام و توفیقاتی حاصل شد اما نیازمند اقدامات بیشتر هستیم.

  رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در این مدت تلاش مدیریت شهری بر این بود که شرایط را به سمت شرایط مطلوب پیش ببرد اما همچنان جای خالی برخی مباحث حس می شود و نیازمند حمایت بیشتر دولت هستیم، یادآور شد: تولید و ساخت اتوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز کشور در حوزه حمل و نقل عمومی، بیشتر از ظرفیت تولیدمان است

نیاز کشور در حوزه حمل و نقل عمومی، بیشتر از ظرفیت تولیدمان است