مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 10:202023-06-07فرهنگي

صدابردار «هامون» هر روز لبخند می زند/ سپاس از 15 سال پرستاری


مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با حضور در منزل استاد اصغر شاهوردی صدابردار سینمای ایران، ضمن عیادت از این پیشکسوت هنرمند، از نزدیک جویای حال وی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر، سید مجید پوراحمدی در ادامه دیدار با خانواده فرهنگ، هنر و رسانه، در عیادت از اصغر شاهوردی، با ابلاغ سلام ویژه محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دیدار حضوری همراه با توجه و رسیدگی به امور هنرمندان به خصوص افراد در بستر بیماری را از اصلی ترین وظایف ذاتی صندوق اعتباری هنر عنوان و تصریح کرد: همواره در تلاش هستیم تا حد ممکن با استفاده از شیوه های گوناگون، حمایت و پشتیبانی از جامعه فرهنگ و هنر کشور را سرلوحه امور و اولویت اصلی خود قرار دهیم.

رییس هیات مدیره صندوق اعتباری هنر خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن بیمه تامین اجتماعی، بیمه درمان تکمیلی و ارائه انواع خدمات و تسهیلات از سوی صندوق هنر، مصمم هستیم تا حد زیادی در جهت رفع و برطرف کردن دغدغه های معیشتی و مالی هنرمندان به ویژه مشکلاتی که در ایام بیماری و سنین بالا گریبان گیر آن هاست، کمک و همراهی کنیم.

پوراحمدی با اشاره به تاکید وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر حمایت و مساعدت های لازم به خانواده فرهنگ، هنر و رسانه، اهتمام و توجه ویژه به سلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدابردار «هامون» هر روز لبخند می زند/ سپاس از 15 سال پرستاری

صدابردار «هامون» هر روز لبخند می زند/ سپاس از 15 سال پرستاری