مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 10:202023-05-28اقتصادي

ذخیره سازی نفت خام افزایش می یابد/ توسعه طرح های بازسازی و نوسازی تجهیزات


مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: اخیرا طبق قراردادی که با مدیریت کسب و کار شرکت ملی نفت ایران منعقد شده، بحث افزایش ذخیره سازی نفت خام در پایانه نفتی خارک در دستورکار قرار گرفته و قرار بر این شده است که 4.

- مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: اخیرا طبق قراردادی که با مدیریت کسب و کار شرکت ملی نفت ایران منعقد شده، بحث افزایش ذخیره سازی نفت خام در پایانه نفتی خارک در دستورکار قرار گرفته و قرار بر این شده است که 4.

2 میلیون بشکه نفت به ذخایر فعلی اضافه شود.

عباس غریبی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص اقدامات صورت گرفته برای افزایش ذخیره سازی نفت، اظهار کرد: مدیریت کسب و کار در حال برنامه ریزی و جذب سرمایه گذار بوده، مذاکرات در حال انجام است و انتخاب سرمایه گذار انجام شود تا در این حوزه پایانه ها در بحث افزایش ذخیره سازی اقدام کند.

وی با بیان اینکه شرکت پایانه های نفتی ایران در تمام حوزه ها و مناطق عملیاتی بنا دارد که بحث نوسازی و بازسازی تاسیسات و انجام به موقع تامیرات اساسی را در کوتاه ترین زمان انجام دهد، اظهار کرد: در پایانه نفتی خارک که دارای دو اسکله شرقی و غربی است و 95 درصد صادرات از آنجا انجام می شود، توانستیم در اسکله شرقی حدود 90 درصد از بازسازی را در بخش سازه های دریایی انجام دهیم و در اسکله غربی نیز که بخش دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره سازی نفت خام افزایش می یابد/ توسعه طرح های بازسازی و نوسازی تجهیزات

ذخیره سازی نفت خام افزایش می یابد/ توسعه طرح های بازسازی و نوسازی تجهیزات