مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 14:102023-05-31سياسي

نهایی شدن اولین پرونده مجتمع حل اختلاف شرکت های دانش بنیان


پرونده حقوقی اختلاف سهامداران یک شرکت دانش بنیان عضو پارک فناوری پردیس با موضوع تقسیم سود، طی برگزاری دو جلسه رسیدگی و مشاوره حقوقی در مجتمع حل اختلاف تخصصی شرکت های دانش بنیان و نخبگان در پارک فناوری پردیس به صلح و سازش منتهی شد.

- پرونده حقوقی اختلاف سهامداران یک شرکت دانش بنیان عضو پارک فناوری پردیس با موضوع تقسیم سود، طی برگزاری دو جلسه رسیدگی و مشاوره حقوقی در مجتمع حل اختلاف تخصصی شرکت های دانش بنیان و نخبگان در پارک فناوری پردیس به صلح و سازش منتهی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به دنبال ثبت دادخواست توسط یکی از سهامداران یک شرکت دانش بنیان عضو پارک فناوری پردیس از طریق دفاتر خدمات قضایی و ارجاع پرونده اختلافی به مجتمع حل اختلاف تخصصی شرکت های دانش بنیان و نخبگان، بررسی این پرونده در دستور کار این شورا قرار گرفت.

در این پرونده که در شعبه شماره 2628 مجتمع حل اختلاف شرکت های دانش بنیان رسیدگی شد، بعد از ابلاغ قضایی و تعیین وقت، اولین جلسه رسیدگی با حضور طرفین اختلاف و سرپرست و قاضی مجتمع و اعضای شعبه مربوطه برگزار و طی آن اظهارات طرفین دریافت شد.

سپس به دستور قاضی مجتمع جهت جلب نظریه کارشناسی و حسابرسی دارایی و سود و زیان شرکت، پرونده به کارشناس رسمی دادگستری ارجاع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهایی شدن اولین پرونده مجتمع حل اختلاف شرکت های دانش بنیان

نهایی شدن اولین پرونده مجتمع حل اختلاف شرکت های دانش بنیان