مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 12:062023-06-07سياسي

جشنواره قصه گویی در کرمانشاه ثبت ملی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در راستای تشریح برنامه های کانون در تابستان، اظهار کرد: فعالیت کانون در استان از سال 1350 با افتتاح اولین مرکز در شهرستان قصرشیرین آغاز شد و تاکنون ادامه دارد.

وی با شاره به فعالیت 36 کانون ثابت، 2 مرکز سیار و یک مرکز پستی در استان، گفت: در حال حاضر 19 هزار و 130 نفر از کودکان و نوجوانان استان عضو کانون هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت 7 مرکز کانون زبان با 7 هزار عضو در شهر کرمانشاه، گفت: در صدد گسترش کانون های زبان در سطح دسگر شهرستان های استان هستیم.

وی، از ثبت ملی جشنواره قصه گویی در پنج نقطه از کشور از جمله کرمانشاه خبر داد و گفت: جشنواره کرمانشاه به عنون یک استان فعال با محوریت قصه های بومی در 24 خردادماه در محوطه تاریخی طاق بستان ثبت ملی می شود.

خیاط زنجانی، از فعالیت 40 عنوان کارگاه تخصصی در ایام تابستان در مراکز استان سخن گفت و افزود: هزینه کارگاه ها در مراکز مناطق کم برخوردار از 30 هزار تومان و در مناطق نیمه برخوردار از 50 هزار تومان و همچنین در مراکز مناطق برخوردار از 100 هزار تومان به بالا شروع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره قصه گویی در کرمانشاه ثبت ملی می شود

جشنواره قصه گویی در کرمانشاه ثبت ملی می شود