مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 14:502023-06-18اجتماعي

دانش آموزان با مفاخر حوزه های علمیه آشنا می شوند


دبیرستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش از اجرای طرح های «حضور» و «محراب» به همت این ستاد خبر داد و گفت: دانش آموزان در طرح حضور با مفاخر حوزه های علمیه آشنا می شوند و با اجرای طرح محراب نیز ارتباط قوی تر با مساجد خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، نشست خبری حجت الاسلام حمید نیکزاد مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش پیش از ظهر امروز با حضور اعضای این دبیرخانه در سالن جلسات دفتر این ستاد برگزار شد.

حجت الاسلام حمید نیکزاد ضمن بیان اهمیت های ارتباط بین حوزه و آموزش پرورش اظهار داشت: ارتباط مجموعه حوزه علمیه و وزارت آموزش و پرورش دو طرفه است.

همانطور که در سند تحول بنیادین هم ذکر شده، آموزش و پرورش برای رشد و بالندگی بهتر نیاز به همکاری با دستگاه ها دارد.

یکی از این مجموعه های مرتبط با فعالیت های آموزش و پروش، حوزه علمیه است که در 7 بند سند تحول بنیادین مستقیما به فعالیت های آن اشاره شده است.

نیکزاد در خصوص همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش بیان داشت: در سال های گذشته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش همواره در قالب تفاهم نامه هایی صورت گرفته است تا سال 93 که طرح تشکیل ستاد شورای عالی همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید و این ستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان با مفاخر حوزه های علمیه آشنا می شوند

دانش آموزان با مفاخر حوزه های علمیه آشنا می شوند