مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 12:402023-06-20اقتصادي

توسعه صنایع معدنی نیازمند فعال سازی تمام ظرفیت هاست


مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی با اشاره به وجود بیش از یک و نیم میلیارد تن ذخایر معدنی در بلوک مرکزی ایران گفت: توسعه و جهش جدی در بخش معدن و صنایع معدنی نیاز به فعال سازی تمامی ظرفیت ها دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت، مجتبی حمیدیان، پنجشنبه گذشته 25 خردادماه در جریان بازدید خبرنگاران از طرح ها و پروژه های توسعه ای شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با بیان این مطلب اظهار کرد: منطقه بلوک مرکزی ایران از پر ظرفیت ترین مناطق معدنی کشور است که به گفته کارشناسان با وجود بیش از 5 دهه فعالیت معدنی، هنوز به فعلیت لازم نرسیده است.

وی به ویژگی های این منطقه اشاره کرد و افزود: وجود ذخایر قابل توجه معدنی، فاصله منطقی با مجموعه های فولادی کشور، فاصله معقول با دریا برای صادرات، بهره مندی از زیرساخت های ریلی و فنی، منابع آبی مناسب و … موجب شده است که فرصت خوبی برای توسعه بخش معدن و صنایع معدنی فراهم شود.

حمیدیان با بیان اینکه رسانه ها می توانند به فرایند جذب سرمایه و فعال کردن ظرفیت ها شتاب دهند اضافه کرد: امیدواریم با سرمایه گذاری های جدید، آهنگ رشد و توسعه منطقه افزایش یابد و پروژه ها در زمان مناسب به بهره برداری برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه صنایع معدنی نیازمند فعال سازی تمام ظرفیت هاست

توسعه صنایع معدنی نیازمند فعال سازی تمام ظرفیت هاست