مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 12:002023-05-30اقتصادي

بیشترین آمار غرق شدگی در همدان چه سالی بود؟


مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: 18 نفر شامل 16 مرد و 2 زن سال گذشته در این استان بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست دادند.

- ایسنا/همدان مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: 18 نفر شامل 16 مرد و 2 زن سال گذشته در این استان بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست دادند.

دکتر ارتین کمالی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه آمار غرق شدگی در سال گذشته نسبت به سال 1400، حدود 25 درصد کاهش داشته است، اظهار کرد: طی پنج سال گذشته 99 نفر در سطح استان بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست داده اند به طوریکه آمارها نشان می دهد بیشترین تعداد فوتی ها در سال 1398 و تعداد 27 نفر بوده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون یک مورد غرق شدگی رخ داده است، تصریح کرد: طبق اظهارات بستگان فرد مذکور کارگر گاوداری شهرستان اسدآباد(موسی آباد) بوده که هنگام عبور از رودخانه دچار حادثه و سه روز بعد توسط تیم های امدادی پیدا می شود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان خاطرنشان کرد: با توجه به گرم شدن هوا و استقبال از شنا در استخرهای خانگی، سدها و آبگیرها احتمال غرق شدگی افزایش می یابد بنابراین باید توصیه را جدی گرفت.

وی تصریح کرد: غرق شدگی زمانی اتفاق می افتد که مجاری تنفسی به وسیله هر نوع مایعی مسدود شده یا مایعی به داخل ریه و حبابچه های آن راه پیدا کند ضمن اینکه قطع تنفس و کمب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین آمار غرق شدگی در همدان چه سالی بود؟

بیشترین آمار غرق شدگی در همدان چه سالی بود؟