مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 14:052023-05-28سياسي

از اختصاص وام مسکن تا سرانجام تامین خودرو برای جانبازان


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مطالبات و سوالات جانبازان و ایثارگران در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری پاسخ داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، برنامه پاسخگویی بر خط احسان قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ظهر امروز در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری برگزار شد و جانبازان و ایثارگران در تماس تلفنی موضوع خود را با رییس بنیاد در میان گذاشتند.

یکی از جانبازان در تماس تلفنی با مرکز ارتباطات از قاضی زاده خواست برای ساخت یک مجتمع مسکونی برای 26 جانباز جنگ مساعدتی در نظر گرفته شود.

قاضی زاده هاشمی پس از شنیدن این درخواست گفت: برای ساخت ساختمان ها باید به صورت تجمیعی همکاری لازم را با همدیگر داشته باشید تا وام مورد نظر برای ساخت مسکن به شما اختصاص داده شود.

ما در پروژه های نیمه تمام زیادی حضور داریم و بنیاد شهید در برنامه های زیادی مشارکت داشته به همین خاطر با مشکل کمبود اعتبار مواجه هستیم.

یکی دیگر از ایثارگران در تماس تلفنی، موضوع اختصاص زمین به ایثارگران را راه غلط دانست و گفت راه و شهرسازی سهم ایثارگران را در اختیار بنیاد شهید قرار می دهد که برخی متولیان و پیمانکاران ساخت مسکن در بنیاد صلاحیت لازم را برای ساخت مسکن ندارند و متأسفانه برخی از آنان با تخلف واحدهایی را برای خود بر می دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اختصاص وام مسکن تا سرانجام تامین خودرو برای جانبازان

از اختصاص وام مسکن تا سرانجام تامین خودرو برای جانبازان