مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 22:002023-05-30سياسي

سخنگوی دولت خبر داد: ماموریت رییسی به وزیر خارجه برای پیگیری رابطه با مصر


بهادری جهرمی ​سخنگوی دولت اعلام کرد: دولت برای از سر گیری و توسعه روابط با مصر آمادگی دارد و رییس جمهور به وزارت امور خارجه ماموریت داده تا موضوع را به طور جدی پیگیری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، علی بهادری جهرمی روز سه شنبه در نشست خبری از معرفی عباس علی آبادی مدیرعامل گروه مپنا به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت به مجلس شورای اسلامی خبر داد.

سخنگوی دولت همچنین گفت: پنجمین سفر استانی رییس جمهور در دور دوم سفرها به استان آذربایجان شرقی در انتهای هفته آینده انجام می شود.

بهادری جهرمی در بخشی از این نشست با قدردانی از نمایندگان مجلس در رأی اعتماد به رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش از تلاش های سرپرست وزارت صمت نیز تشکر کرد.

وی به سفر اخیر پادشاه عمان هم اشاره کرد و گفت: در روزهای گذشته شاهد سفر سلطان عمان به ایران بودیم که در راستای تداوم دیپلماسی همسایگی انجام شد که در چهار حوزه مختلف انرژی، بهداشت، حمل و نقل و تجارت توافق های خوبی میان دو کشور صورت گرفت، مقامات دو کشور اشتراک نظر جدی پیرامون روابط دو جانبه دارند.

بهادری جهرمی با بیان اینکه در این سفر چهار سند همکاری به امضای دو طرف رسید، خاطرنشان کرد: حجم تبادلات تجاری دو کشور در سال گذشته به حدود دو میلیارد دلار رسیده که بیش از 40 درصد رشد داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی دولت خبر داد: ماموریت رییسی به وزیر خارجه برای پیگیری رابطه با مصر

سخنگوی دولت خبر داد: ماموریت رییسی به وزیر خارجه برای پیگیری رابطه با مصر