مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 14:202023-06-09سياسي

ایمان و امید؛ رمز پیروزی ملت ایران


نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان، گفت: دشمنان در تلاش هستند تا ایمان و امید که رمز پیروزی ملت ایران است را تضعیف کنند.

- ایسنا/گلستان نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان، گفت: دشمنان در تلاش هستند تا ایمان و امید که رمز پیروزی ملت ایران است را تضعیف کنند.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی 19 خرداد در خطبه های نماز جمعه این هفته گرگان که در مصلای بزرگ این شهر برگزار شد با اشاره به حضور گسترده آحاد مختلف مردم در سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، اظهار کرد: مردم در این روز با حضور پرشور خود سنگ تمام گذاشته و وظیفه ای را که باید نسبت به معمار کبیر انقلاب اظهار می کردند، انجام دادند.

وی با بیان اینکه شناخت امام خمینی(ره) از واجبات است، ادامه داد: ایشان شخصیتی بودند که برای مردم و جمهوری اسلامی ایران کارهای بزرگی را انجام داده اند و همانطور که مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند، امام خمینی(ره) سرآمد تاریخ کشور است .

خطیب جمعه گرگان اثرگذاری انقلاب اسلامی را در تاریخ داخلی کشور، منطقه و در کل جهان دانست و افزود: اگر امروز منصفانه به پاره ای از زندگی حضرت امام(ره) توجه کنیم، تحول ایشان در کشور کاملاً مشهود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمان و امید؛ رمز پیروزی ملت ایران

ایمان و امید؛ رمز پیروزی ملت ایران