مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 16:102023-06-12بين الملل

القسام نحوه رویارویی آتی با اسراییل را بیان کرد


عضو شورای نظامی کل گردان های عزالدین القسام اعلام کرد که هر رویارویی آتی با اشغالگر اسراییلی با تصمیم جمعی اتاق عملیات مشترک گروه های مقاومت فلسطین خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایمن نوفل، عضو شورای نظامی کل گردان های عزالدین القسام و فرمانده روابط نظامی در این گردان ها در مصاحبه با الجزیره گفت، هر رویارویی آتی با اشغالگر اسراییلی با تصمیم جمعی و سنجیده شده از سوی اتاق عملیات مشترک گروه های مقاومت فلسطین خواهد بود.

النوفل گفت، فرماندهی اتاق مشترک طی سال های اخیر نظارت طرحی را برای ادغام بیش از 40 گروه نظامی در نوار غزه از طریق یک توافق داخلی برعهده داشت تا تبدیل به 10 شاخه نظامی به نمایندگی از گروه های فلسطینی شوند همچنین برای تکمیل الحاق و یکپارچه کردن سه گروه نظامی باقی مانده تلاش می کند.

وی تاکید کرد که اتاق مشترک، طرح اسراییل برای آنکه فقط طی نبرد اخیر در نوار غزه با جنبش جهاد اسلامی بجنگد، ناکام کرد و و فرماندهی اتاق مشترک با رایزنی با فرماندهی سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد زمان پاسخ را طولانی کرد و جریان رویارویی را به صورت آرام تحت کنترل داشت و اشغالگر را در تنگنای سیاسی و میدانی قرار داد.

النوفل خاطرنشان کرد که فرماندهی اتاق مشترک اهمیت تقویت و فعال کردن فعالیت ها در تمامی میدان ها به ویژه در قدس و کرانه باخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

القسام نحوه رویارویی آتی با اسراییل را بیان کرد

القسام نحوه رویارویی آتی با اسراییل را بیان کرد