مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 13:172023-05-29اجتماعي

خرید 20 دستگاه اتوبوس مناسب سازی شده برای معلولان سنندج


شهردار سنندج از خرید 20 دستگاه اتوبوس مناسب سازی شده ویژه معلولان برای سنندج خبر داد و گفت: به زودی هم 6 ایستگاه مناسب سازی شده در سنندج احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیدانور رشیدی صبح امروز در جلسه مناسب سازی سنندج با عنوان اینکه مناسب سازی معابر از اولویت های اصلی مدیریت شهری است، اظهار کرد: مناسب سازی معابر و پیاده روها و اماکن عمومی و استفاده از ظرفیت تابلوهای شهری برای اطلاع رسانی حقوق شهروندی افراد کم توان و دارای معلولیت از اولویت های اصلی مدیریت شهری است.

وی افزود: مناسب سازی و حمل و نقل عمومی از سوی مدیریت شهری با جدیت در حال پیگیری است و در همین راستا 20 دستکاه اتوبوس جدید مناسب سازی شده ویژه معلولان را هم به ناوگان شهری اضافه می کنیم.

شهردار سنندج اذعان کرد: 5 دستگاه از این تعداد قبلا خریداری و با 15 دستگاه دیگر هم موافقت و سهم شهرداری نیز پرداخت شده است.

احداث 6 ایستگاه مناسب سازی شده اتوبوس در سنندج رشیدی در ادامه عنوان کرد: احداث 6 ایستگاه مناسب سازی شده با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان برای جامعه توانخواهان در نقاط مختلف شهر از دیگر برنامه های شهرداری سنندج است که مقدمات کار انجام و طرح مشاور نیز تایید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 20 دستگاه اتوبوس مناسب سازی شده برای معلولان سنندج

خرید 20 دستگاه اتوبوس مناسب سازی شده برای معلولان سنندج