مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 15:202023-06-08اقتصادي

کنترل سموم در کشت های گلخانه ای همدان


استاندار همدان از کنترل سموم در کشت های گلخانه ای همدان با توجه به اهمیت سلامت غذایی خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در همایش روز جهانی ایمنی غذا در دانشگاه علوم پزشکی همدان با تأکید بر اینکه قطار تولید در استان با سرعت مطلوبی در حال حرکت است اظهار کرد: در حوزه صنعت به تولید و محصولات دانش بنیان متمرکز شده ایم و فرآوری محصولات کشاورزی با چند رویکرد خاص پیگیری می شود که در تحقق شعار سال و توسعه همه جانبه استان گام های بزرگی به شمار می آید.

وی با بیان اینکه اصلاح الگوی کشت در همدان به عنوان نخستین استان مجری این رویکرد، در یک هزار هکتار از اراضی قهاوند و فامنین اجرت شد گفت: کشت گلخانه ای در استان ترویج یافته که اقدام مؤثری در مدیریت مصرف آب استان به شمار می رود.

استاندار همدان بیان کرد: در کشت گلخانه ای کنترل سموم، محور کار قرار گرفته تا سلامت مردم در اولویت باشد همچنین در موضوع صادرات با توجه به استانداردهای بین المللی اقدامات مؤثری نظیر صدور گواهی سلامت صورت گرفته تا توجه بیشتری در این حوزه انجام شود و رونق تولید و صادرات را در استان شاهد باشیم.

وی با تاکید به اینکه توجه ویژه به مسأله سلامت و ایمنی غذایی در سلامت جامعه بسیار مهم و اثرگذار است ادامه داد: در بخش های مختلفی از جمله سل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل سموم در کشت های گلخانه ای همدان

کنترل سموم در کشت های گلخانه ای همدان