مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 09:102023-06-08حوادث

کشف 83 هزار لیتر سوخت قاچاق در کیش


فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از کشف بیش از 83 هزار لیتر سوخت قاچاق از دو فروند لنج و دستگیری 10 نفر خدمه آن خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از کشف بیش از 83 هزار لیتر سوخت قاچاق از دو فروند لنج و دستگیری 10 نفر خدمه آن خبر داد.

سرهنگ علی اصغر جمالی صبح امروز (18 خردادماه) در در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در اجرای طرح برخورد و مبارزه با قاچاق سوخت، نیروهای پایگاه دریابانی کیش برای اجرای طرح در سطح حوزه استحفاظی حین کنترل نوار مرزی به دو فروند شناور لنج که در حال گذر به سمت مرز بودند، مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران دریابانی در بازرسی از این شناور ها موفق به کشف بیش از 83 هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری 10 نفر خدمه شدند و پرونده به مراجع قضایی ارسال شد.

سرهنگ جمالی با اشاره به اینکه سودجویان با استفاده از روش های متعدد قصد انتقال سرمایه ملی را از کشور دارند، افزود: این افراد پس از جمع آوری سوخت به صورت شبانه با حضور در نقطه صفر مرزی و ورود به آب های مرزی کشورهای حاشیه خلیج فارس اقدام به فروش سوخت های قاچاق به شناورهای خارجی می کنند.

فرمانده پایگاه دریابانی کیش خاطر نشان کرد: متأسفانه با توجه به اینکه اینگونه اقدامات غیرقانونی سود نامشروع بسیاری برای متخلفان دارد، افراد هنجارشکن در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 83 هزار لیتر سوخت قاچاق در کیش

کشف 83 هزار لیتر سوخت قاچاق در کیش