مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 12:102023-06-10پزشكي

3 میلیارد ریال برای رفع سوءتغذیه کودکان و مادران در دیر هزینه شد


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر از هزینه سه میلیارد ریالی برای کودکان زیر پنج سال و مادران باردار مبتلا به سوءتغذیه در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش، عباس آدمیت نسب ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اهمیت ایمنی غذا، اظهار داشت: به منظور بهبود وضع تغذیه کودکان زیر پنج سال مبتلا به سوءتغذیه در خانوارهای نیازمند، شبکه بهداشت و درمان با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد برکت، برنامه حمایت تغذیه ای کودکان زیر پنج سال و مادران باردار نیازمند در دست اجرا دارد.

وی گفت: شناسایی کودکان و مادران باردار مبتلا به سوءتغذیه توسط بهورزان خانه های بهداشت و مراقبین سلامت پایگاه های سلامت انجام و به کمیته امداد امام خمینی (ره) معرفی می شوند که پس از بررسی توسط کمیته امداد امام خمینی، افراد مبتلا به سو تغذیه تحت پوشش برنامه حمایتی قرار گرفته و مداخله های لازم برای بهبود وضعیت تغذیه ای آنها انجام می شود.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با بیان اینکه در سال گذشته 153 کودک و مادر باردار دارای سو تغذیه نیازمند از خدمات طرح حمایتی بهره مند شده اند، ادامه داد: در همین مدت به منظور رفع سوءتغذیه و تهیه سبد غذایی برای 69 کودک و 84 مادر باردار نیازمند مبلغ 3 میلیارد و 37 میلیون ریال هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 میلیارد ریال برای رفع سوءتغذیه کودکان و مادران در دیر هزینه شد

3 میلیارد ریال برای رفع سوءتغذیه کودکان و مادران در دیر هزینه شد