مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 09:202023-05-31سياسي

13 هکتار از اراضی ملی دماوند از ید زمین خواران رفع تصرف شد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دماوند از رفع تصرف 13 هکتار از اراضی ملی منابع طبیعی این شهرستان از ید زمین خواران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن شکری، صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هدف حفظ انفال و عرصه های ملی به مساحت 130 هزار و 942 مترمربع از اراضی ملی واقع در پلاک های موسوم به بیدک، اطاقک و دهن رفع تصرف شدند.

وی افزود: این دو فقره تخریب ساخت سازهای غیرمجاز در راستای تبصره 55 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع کشور با حکم قطعیت یافته قضایی جهت رفع تصرف و اعاده وضع به حال سابق توسط یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان دماوند و عوامل کلانتری آبسرد از ید متصرفان خارج و به دولت بازگردانده شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند بیان کرد: در این اراضی منابع طبیعی، سودجویان متصرف اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز از جمله احداث بنا، دیوارکشی و فنس کشی کرده بودند.

شکری گفت: با توجه به اینکه اراضی ملی و دولتی جز انفال و متعلق به بیت المال مردم است، اداره منابع طبیعی با برگزاری گشت های مستمر نظارت کامل بر حفظ و حراست اراضی ملی را به عمل آورده است و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 هکتار از اراضی ملی دماوند از ید زمین خواران رفع تصرف شد

13 هکتار از اراضی ملی دماوند از ید زمین خواران رفع تصرف شد