مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 08:052023-06-12سياسي

75 درصد برنامه های توسعه قبلی اجرا نشده است


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: 75 درصد برنامه های پنج ساله توسعه کشور در 6 دوره قبلی اجرا نشده است و دولت ها باید پاسخگو باشند که چرا قانون را روی زمین گذاشتند.

- سید مهدی فرشادان در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه برنامه هفتم توسعه نباید به سرنوشت برنامه های قبلی توسعه کشور دچار شود، گفت: متأسفانه فقط 25 درصد برنامه های پنج ساله توسعه کشور در سنوات قبل اجرا شد.

وی بیان کرد: ما دنبال آن هستیم که برنامه هفتم توسعه که قرار است ریل گذاری پنج سال آینده کشور را ترسیم کند، بعد از بررسی و تصویب در مجلس و ابلاغ از سوی رییس جمهور به درستی و به طور کامل اجرا شود.

در شش برنامه قبلی وضعیت به این صورت بود که دولت ها هر بخش از برنامه را که تمایل داشتند اجرا و هر بخش را هم که نمی خواستند، اجرا نمی کردند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید دولت و مجلس عزم خود را جزم کنند و یک برنامه ای نوشته شود که واقعاً پنج سال آینده دورنمای مثبتی را متصور باشیم و به آن برنامه برسیم، نه اینکه تصمیمات و مصوبات مالایطاق داشته باشیم که نتوانیم آن ها را اجرا کنیم.

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت ها می توانستند خیلی بیشتر از آن چیزی را که در برنامه های پنج ساله توسعه کشور اجرا کردند، اجرا کنند اما این ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 درصد برنامه های توسعه قبلی اجرا نشده است

75 درصد برنامه های توسعه قبلی اجرا نشده است