مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 20:102023-06-10اقتصادي

خراسان جنوبی؛ رتبه اول طرح جهش تولید مسکن در کشور


طبق آمار ارائه شده از سوی وزارت راه و شهرسازی در جلسه شورای عالی مسکن با حضور رییس جمهور، خراسان جنوبی با واگذاری زمین به 28 هزار و 962 نفر به صورت انفرادی و گروهی رتبه نخست کشور را در این زمینه کسب کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی طبق آمار ارائه شده از سوی وزارت راه و شهرسازی در جلسه شورای عالی مسکن با حضور رییس جمهور، خراسان جنوبی با واگذاری زمین به 28 هزار و 962 نفر به صورت انفرادی و گروهی رتبه نخست کشور را در این زمینه کسب کرد.

  شورای عالی مسکن، امروز شنبه 20 خرداد با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور برگزار شد که طبق آمار ارائه شده از سوی وزارت راه و شهرسازی، خراسان جنوبی با واگذاری زمین به 28 هزار و 962 نفر به صورت انفرادی و گروهی رتبه نخست کشور را در این زمینه کسب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه مسئولان استان برای بازآفرینی بافت های فرسوده شهرهای استان نیز اقدامات لازم را انجام دهند، گفت: در خراسان جنوبی به دلیل واگذاری زمین و تسهیلات در بافت جدید به مردم، خیلی تمایلی برای بازسازی خانه های بافت فرسوده وجود ندارد.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه استفاده از ظرفیت قانون جهش مسکن و ساخت مسکن در بافت های جدید برای مردم به صرفه تر از بافت های فرسوده است، لذا مردم به سمت بازسازی بافت های فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی؛ رتبه اول طرح جهش تولید مسکن در کشور

خراسان جنوبی؛ رتبه اول طرح جهش تولید مسکن در کشور