مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 08:502023-06-14سياسي

شرایط کشاورزی اقتصادی در لرستان فراهم شود


نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه متولیان بخش کشاورزی باید مشکلات تولیدکنندگان این بخش را رفع کنند، گفت: شرایط و فضا باید به گونه ای باشد که فعالیت بخش کشاورزی اقتصادی و سودآور باشد.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه متولیان بخش کشاورزی باید مشکلات تولیدکنندگان این بخش را رفع کنند، گفت: شرایط و فضا باید به گونه ای باشد که فعالیت بخش کشاورزی اقتصادی و سودآور باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در دیدار با رییس سازمان جهاد کشاورزی و کارکنان آن که به مناسبت هفته جهاد کشاورزی انجام شد، اظهار کرد: در حوزه کشاورزی کارهای زیادی در استان انجام شده اما کارهای بزرگی هم باقیمانده که باید با جدیت و تلاش انجام شود.

وی بر توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات کشاورزی تأکید کرد و گفت: یکی دیگر از مواردی که باید مد نظر قرار بگیرد، بکارگیری نیروهای متخصص در جای خود است.

شاهرخی تأکید کرد: متولیان جهاد کشاورزی باید نسبت به جذب نیروی مورد نیاز با ضابطه اهتمام داشته باشند و از جذب نیروی انسانی بدون ضابطه خودداری کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه متولیان بخش کشاورزی باید مشکلات تولیدکنندگان این بخش را رفع کنند، گفت: شرایط و فضا باید به گونه ای باشد که فعالیت بخش کشاورزی اقتصادی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط کشاورزی اقتصادی در لرستان فراهم شود

شرایط کشاورزی اقتصادی در لرستان فراهم شود