مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 16:552023-06-07اقتصادي

رونمایی از دو محصول جدید دانش بنیان در پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی «فاینکس»


در اولین روز از پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی فاینکس، رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در جریان بازدید خود، از دو محصول جدید دانش بنیان رونمایی کرد و از حمایت بلاعوض از حضور شرکت ها در نمایشگاه های داخلی و خارجی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی نهاد ریاست جمهوری، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی فاینکس (بورس، بانک، بیمه) در محل دائمی نمایشگاه تهران در حال برگزاری است که علاوه بر اینکه شرکت های فعال در حوزه بورس، بانک و بیمه جدیدترین دستاوردها و محصولات خود را رونمایی می کنند، نهادهایی هم حضور دارند که به حمایت از شرکت های نوآور و تازه وارد این حوزه می پردازند.

نمونه آن صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری است که با 20 شرکت دانش بنیان فعال در حوزه بانکی و بورسی به صورت یک پاویون حضور پیدا کرده است.

  رونمایی از دو محصول جدید دانش بنیان با حضور رییس صندوق نوآوری  در پاویون شرکت های دانش بنیان صندوق نوآوری و شکوفایی، از محصولات جدید دو شرکت دانش بنیان سبز پردازش سیستم غدیر و مهندسی آدان نیک افزار با حضور رییس صندوق نوآوری و شکوفایی رونمایی شد.

محصول شرکت سبز پردازش سیستم غدیر، زیرساخت ابری سیستم یا کوبیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از دو محصول جدید دانش بنیان در پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی «فاینکس»

رونمایی از دو محصول جدید دانش بنیان در پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی «فاینکس»