مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 19:452023-06-18اقتصادي

نرخ سود تسهیلات بانکی در طرح نهضت ملی مسکن به 18 درصد کاهش یافت


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: نرخ سود تسهیلات بانکی در طرح نهضت ملی مسکن از 23 درصد به 18 درصد کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خصوص تأمین مالی طرح مجوز صادر و رییس جمهور هم دستورات لازم را در این زمینه ارائه کرده اند.

عباس زاده با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن خراسان جنوبی با همکاری همه دستگاه های اجرایی و برگزاری جلسات مستمر و منظم شورای مسکن در سطح استان در حال اجرا است، افزود: در اکثر شهرها واحدهای طرح نهضت ملی مسکن به صورت ویلایی ساخته می شود و در بیرجند ساخت این واحدها به صورت غیرویلایی توسط انبوه سازان در حال انجام است.

وی افزود: در سال گذشته تمامی روستاهای بالای 20 خانوار استان گاز رسانی شدند و در حال حاضر هزار و 300 روستا از نعمت گاز برخوردار هستند که از بزرگترین کارهایی است که بعد از استقرار دولت در خراسان جنوبی انجام شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به طرح ویژه وزارت نیرو برای آبرسانی در سطح کشور گفت: اتفافات خوب به واسطه رای و اعتماد مردم به دولت در حال رقم خوردن است.

عباس زاده با بیان اینکه در یک سال گذشته در خراسان جنوبی 100 کیلومتر باند دوم افتتاح شد، ادامه داد: امسال هم 100 کیلومتر باند دوم افتتاح می شود و علاوه بر این شاهد افرایش اعتبارات در حوزه زیرساخت راه های استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ سود تسهیلات بانکی در طرح نهضت ملی مسکن به 18 درصد کاهش یافت

نرخ سود تسهیلات بانکی در طرح نهضت ملی مسکن به 18 درصد کاهش یافت