مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 13:422023-06-21سياسي

افکار پوسیده لیبرال را از اقتصاد کشور خارج کنیم


غالب مشکلات مربوط به جریانات نفوذی و لیبرال داخل کشور است که باید افکار پوسیده آنان را از سیستم اقتصاد خارج کنیم؛ - ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: غالب مشکلات مربوط به جریانات نفوذی و لیبرال داخل کشور است که باید افکار پوسیده آنان را از سیستم اقتصاد خارج کنیم؛ قطعا اگر مردم اقتصاد را در دست بگیرند همه مشکلات را برطرف خواهیم کرد.

سردار محمد عبدالله پور امروز در همایش بزرگ اساتید بسیجی استان گیلان که با محوریت استاد بسیجی؛ جهاد تبیین، امیدآفرینی و اعتلای نظام حکمرانی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد، شهید چمران را در اوج اخلاق و تعهد به ولایت دانست و اظهار کرد: شهید چمران الگویی بی نظیر برای همه ماست، زیرا در همه حوادث ملاکش فقط جلب رضای خدا بود.

وی با بیان اینکه شهید چمران از نظر علمی مدارج بسیار بالایی دانست و می توانست خیلی راحت در هر کجای دنیا به کار علمی بپردازد، افزود: شهید چمران به داد مستضعفین رسید و به یاری مردم فلسطین و لبنان شتافت و سپس به ایران آمد و به تکلیف خود در رابطه با خدا عمل کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان، با طرح این سوال که اگر امروز دکتر چمران در میان ما بود چه می کرد؟ ، گفت: شهید چمران امروز نیز تکلیف خودش یعنی پیشبرد اهداف نظام اسلامی و ولایت را دنبال می کرد و به ما توصیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افکار پوسیده لیبرال را از اقتصاد کشور خارج کنیم

افکار پوسیده لیبرال را از اقتصاد کشور خارج کنیم