مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 12:452023-06-06سياسي

ششمین دوره انتخابات نظام مهندسی کشاورزی قزوین برگزار می شود


رییس کمیته اجرایی انتخابات شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین از برگزاری ششمین دوره انتخابات نظام مهندسی در روز جمعه 19 خردادماه جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مسعود محصص مستشاری از برگزاری ششمین دوره انتخابات نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین در روز جمعه 19 خردادماه جاری خبر داد و گفت: 34 نفر از مهندسان کشاورزی برای کسب کرسی شورای نظام مهندسی کاندید شده اند.

وی افزود: نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین دارای سه هزار عضو است و از این میان یک هزار و 80 نفر از مهندسانی که حق عضویت پرداخت کرده و پروانه آن ها تمدید شده است، حق رای دادن خواهند داشت.

رییس کمیته اجرایی انتخابات شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین تصریح کرد: در نهایت هفت نفر از کاندیدا به عنوان عضو اصلی، دو نفر به نمایندگی از سازمان جهاد کشاورزی، یک نفر به نمایندگی از محیط زیست و یک نفر به نمایندگی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که در مجموع 11 نفر خواهند شد، اعضای ششمین شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین را تشکیل می دهند.

این مسئول اضافه کرد: در راستای اجرای ماده 15 آیین نامه اجرایی قانون تأسیس سازمان و نیز بند (ج) ماده 18 همان قانون مجمع عمومی عادی انتخابات در روز جمعه 19 خردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین دوره انتخابات نظام مهندسی کشاورزی قزوین برگزار می شود

ششمین دوره انتخابات نظام مهندسی کشاورزی قزوین برگزار می شود