مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 15:202023-06-21اقتصادي

تفویض اختیارات برداشت و فروش کیک روی به شورای معادن استان زنجان


مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از ابلاغ تفویض اختیارات لازم جهت انعقاد قرارداد برداشت و فروش کیک روی دپو شده در محل ضلع جنوبی شهرک تخصصی روی به شورای معادن استان زنجان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مجید گلشنی منفرد، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در مورد تمدید مدت زمان برگزاری مزایده مدیریت برداشت و فروش پسماندهای شهرک روی زنجان اظهار داشت: پس از برگزاری مزایده، شورای معادن استان جهت انجام ادامه فرایند، به دنبال ابلاغ تفویض اختیارات برداشت و فروش کیک روی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت بودند که به دلیل استیضاح وزیر وقت این امر به تعیین وزیر صمت موکول شد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: در طی روزهای اخیر و با امضای وزیر صمت، اختیارات لازم برای انعقاد قرارداد برداشت و فروش کیک روی با حداقل ظرفیت سالانه 600 هزار تن متریک خشک به شورای معادن استان صورت گرفت.

وی افزود: شروط خاص برای شرکت کنندگان در این مزایده با توجه به حجم بالای سرمایه گذاری و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری کافی در نظر گرفته شده است.

گلشنی منفرد خاطر نشان ساخت: با ابلاغ تفویض اختیارات به استان ، ادامه فراینده مزایده با سرعت بیشتری اجرا و به هم استانی های عزیز اطلاع رسانی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفویض اختیارات برداشت و فروش کیک روی به شورای معادن استان زنجان

تفویض اختیارات برداشت و فروش کیک روی به شورای معادن استان زنجان