مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 13:102023-06-11سياسي

دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در خراسان جنوبی برگزار می شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی گفت: دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، نشست مشترک برگزاری دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی خراسان جنوبی امروز با حضور خادم یاران رضوی کتاب های منتخب این جشنواره در اداره کل کتابخانه های مرکز استان برگزار شد.

محمود حاجی، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی در این جلسه اظهار داشت: دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی همزمان با سراسر کشور از 23 بهمن 1401 تا یکم تیر ماه امسال در خراسان جنوبی برگزار می شود.

وی ضمن دعوت از مردم علاقه مند به کتاب و کتابخوانی برای شرکت در این جشنواره افزود: استان خراسان جنوبی در سال گذشته رتبه دوم کشوری را در میان منتخبین جشنواره کتابخوانی رضوی به دست آورده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی تصریح کرد: شرکت در این دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سه قالب فردی، خانوادگی و گروهی امکان پذیر است؛ که در بخش گروهی هر صنفی، دستگاه های اجرایی یا تشکلی می توانند شرکت کنند.

حاجی یاد آور شد: با توجه به محدودیتی که در تیراژ کتاب های منتخب جشنواره رضوی وجود دارد فایل pdf آن در سامانه سماک بارگذاری شده است که شرکت کنندگان در جشنواره می توانند بعد از ثبت نام این فایل ها را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در خراسان جنوبی برگزار می شود

دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در خراسان جنوبی برگزار می شود