مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 16:402023-06-19حوادث

تامین سیمان و میلگرد رایگان برای بازسازی مناطق سیل زده اردبیل توسط بنیاد علوی


معاون محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان و مدیر عامل بنیاد علوی با تشریح جزییاتی از کمک های ارسالی این بنیاد برای سیل زدگان استان اردبیل از تامین رایگان سیمان و میلگرد مورد نیاز برای بازسازی مناطق آسیب دیده در سیل گرمی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، وحید خاویی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع سیل های اخیر در شهرستان گرمی استان اردبیل در خصوص کمک های بنیاد مستضعفان به این مناطق اظهار کرد:در پی وقوع 2 سیل اخیر در مناطقی از شهرستان گرمی استان اردبیل و آسیب دیدن منازل و زیرساخت هایی در این شهرستان، بنیاد مستضعفان تامین سیمان و میلگرد مورد نیاز برای بازسازی منازل آسیب دیده از سیل را عهده دار شد.

وی با بیان اینکه برآورد سیمان و میلگرد مورد نیاز برای بازسازی این مناطق توسط مسؤلان استانی انجام می شود،افزود: علاوه بر تامین این مصالح، بنیاد مستضعفان برای کمک های فوری به مردم آسیب دیده در این منطقه نیز کمک هایی را به منطقه گسیل کرد.

ارسال 20 هزار بطری آب معدنی به مناطق سیل زده معاون محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان و مدیر عامل بنیاد علوی بیان کرد: در 2 سیل اخیر این منطقه با توجه به نیاز خسارت دیدگان، آشپزخانه ای موقت برای طبخ و توزیع غذای گرم در این منطقه مستقر و 20 هزار بطری آب معدنی 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین سیمان و میلگرد رایگان برای بازسازی مناطق سیل زده اردبیل توسط بنیاد علوی

تامین سیمان و میلگرد رایگان برای بازسازی مناطق سیل زده اردبیل توسط بنیاد علوی