مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 17:552023-06-09ورزشي

شکست نایب قهرمان المپیک مقابل ناهید کیانی/ حذف 3 تکواندوکار تیم مردان از گرندپری رم


نماینده شایسته تکواندوی بانوان ایران با شکست نایب قهرمان المپیک توکیو راهی دیدار نیمه نهایی گرندپری رم شد اما 3 تکواندوکار تیم مردان ایران از دور مسابقات کنار رفتند.

- نماینده شایسته تکواندوی بانوان ایران با شکست نایب قهرمان المپیک توکیو راهی دیدار نیمه نهایی گرندپری رم شد اما 3 تکواندوکار تیم مردان ایران از دور مسابقات کنار رفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه رقابت های روز نخست تکواندوی گرندپری رم در ایتالیا، ناهید کیانی نماینده وزن 57- کیلوگرم بانوان ایران و دارنده مدال طلای جهان با برتری مقابل رقبای خود راهی دیدار نیمه نهایی شد اما 3 تکواندوکار تیم مردان ایران از دور مسابقات کنار رفتند.

ناهید کیانی نماینده وزن 57- کیلوگرم ایران که پیش از این مسابقات با درخشش در رقابت های قهرمانی جهان صاحب مدال طلا شده بود، در نخستین مبارزه خود برابر فاناپا هارنسوجین دارنده مدال طلای جهان 2019 از تایلند 2 بر صفر و با نتایج 12 بر صفر و 12 بر 5 به برتری رسید و راهی یک هشتم نهایی شد.

کیانی در دومین مبارزه مقابل ندا لعرج نفر چهارم رنکینگ المپیکی از مراکش نیز 2 بر یک صاحب برتری شد.

وی سپس در یک چهارم نهایی مقابل چیالینگ لو دارنده مدال های نقره المپیک توکیو و 2 مدال نقره جهان 2022 و 2023 از چین تایپه 2 بر صفر و با نتایج مشابه 4 بر 2 به برتری رسید و ضمن راه یاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست نایب قهرمان المپیک مقابل ناهید کیانی/ حذف 3 تکواندوکار تیم مردان از گرندپری رم

شکست نایب قهرمان المپیک مقابل ناهید کیانی/ حذف 3 تکواندوکار تیم مردان از گرندپری رم