مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 09:102023-06-02اقتصادي

از بالارفتن مبلغ یارانه کالابرگ تا برگشت کارگران به داروگر


عناوین مهمترین خبرهای این هفته به برگزاری نشست شورای عالی اشتغال، تعطیلی کارخانه قدیمی داروگر، افزایش مبلغ یارانه کالابرگ الکترونیک و ایجاد 63 میلیون شغل تا چهار سال آینده تحت تاثیر هوش مصنوعی اختصاص داشت.

- از بالارفتن مبلغ یارانه کالابرگ تا برگشت کارگران به "داروگر" عناوین مهمترین خبرهای این هفته به برگزاری نشست شورای عالی اشتغال، تعطیلی کارخانه قدیمی داروگر، افزایش مبلغ یارانه کالابرگ الکترونیک و ایجاد 63 میلیون شغل تا چهار سال آینده تحت تاثیر هوش مصنوعی اختصاص داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هفته جاری نشست شورای عالی اشتغال در دولت سیزدهم برگزار و رییس جمهوری دستور داد با فوریت دستورالعمل پرداخت تسهیلات اشتغال تدوین و نهایی شود.

توجه به ظرفیت های بخش خصوصی و تعاونی و توسعه ظرفیت های اشتغال نخستین توصیه رییس جمهور به دولتمردان در زمینه اشتغال زایی بود.

در این جلسه مصوب شد که وزارت علوم با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سایر دستگاه ها برنامه اجرایی رفع بیکاری فارغ التحصیلان را در اسرع وقت ارائه و اجرا کنند و تدوین و ایجاد حساب های پیشرفت و عدالت در سراسر کشور به تصویب رسید.

وزیر کار نیز از افزایش میزان خبر داد و برنامه ریزی در جهت آموزش های متناسب با مشاغل آینده و آینده مشاغل را خواستار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بالارفتن مبلغ یارانه کالابرگ تا برگشت کارگران به داروگر

از بالارفتن مبلغ یارانه کالابرگ تا برگشت کارگران به داروگر