مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 07:502023-06-20سياسي

یادواره شهید سید جاسم نوری با حضور سردار تنگسیری برگزار می شود


با حضور سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران یادواره سردار شهید سید جاسم نوری از شهدای مدافع حرم استان خوزستان در اهواز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، به منظور گرامیداشت یاد و خاطره رزمنده دلیر سردار شهید سید جاسم نوری از شهدای مدافع حرم استان خوزستان هشتمین یادواره این شهید با حضور اقشار مختلف مردم در اهواز برگزار می شود.

این برنامه روز پنج شنبه یکم تیرماه سال 1402 از ساعت 20:30 آغاز می شود که خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، جانبازان، مدافعان حرم و جوانان و نوجوانان خوزستانی در این برنامه حضور می یابند.

یادواره سردار شهید سید جاسم نوری از شهدای مدافع حرم استان خوزستان در یادمان سردار سرلشکر شهید علی هاشمی واقع در گلزار شهدای اهواز برگزار می شود که خلیل سواری در این برنامه به قرائت قرآن می پردازد.

همچنین سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران نیز در یادواره سردار شهید سید جاسم نوری از شهدای مدافع حرم استان خوزستان حضور می یابد و سخنرانی می کند.

در این یادواره که از سوی پایگاه مقاومت بسیج عمار یاسر مسجد صاحب الزمان(عج) کوی مشعلی برگزار می شود سید علی نوری فرزند مدافع حرم سردار شهید سید جاسم نوری مرثیه سرایی و نوحه خوانی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهید سید جاسم نوری با حضور سردار تنگسیری برگزار می شود

یادواره شهید سید جاسم نوری با حضور سردار تنگسیری برگزار می شود