مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 16:002023-05-30سياسي

واگذاری عملیات اجرای 4 طرح زیربنایی و خدماتی حرم امامین عسکریین


رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات سامراء از امضاء تفاهم نامه همکاری برای اجرای 4 طرح زیربنایی، خدماتی و رفاهی در حرم مطهر امامین عسکریین علیهم السلام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس رضایی نسب رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات سامراء گفت: همزمان با ایام دهه کرامت و میلاد با سعادت امام الرئوف؛ حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، 4 تفاهم نامه همکاری با هدف ایجاد امکانات رفاهی و خدمات ضروری مورد نیاز زائران حرم مطهر امامین عسکریین علیهم السلام در سامراء، بین رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات و مسئولان عراقی به امضاء رسید.

رضایی نسب با تاکید بر اینکه اجرای این طرح ها به صورت مشارکتی خواهد بود گفت: طرف عراقی هزینه های سنگین مربوط به تملک زمین، تامین زیربناها و … را متعهد شده است و ستاد توسعه و بازسازی عتبات مسئولیت طراحی، عملیات اجرایی و خدمات فنی مهندسی را برعهده دارد.

وی توضیح داد: هموطنان عزیزی که توفیق تشرف به حرم امامین عسکریین علیهم السلام بویژه در ایام اربعین حسینی را داشته اند، به خوبی از کمبود امکانات رفاهی و ضروری این آستان مقدس آگاه هستند.

یکی از این مععضلات رفاهی، نبود سرویس بهداشتی در مسیر بین توقفگاه اتوبوس زائران (گاراژ) تا ورودی حرم مطهر است که برای رفع این کمبود، تفاهم نامه همکاری امضاء شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری عملیات اجرای 4 طرح زیربنایی و خدماتی حرم امامین عسکریین

واگذاری عملیات اجرای 4 طرح زیربنایی و خدماتی حرم امامین عسکریین