مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 19:502023-06-11اقتصادي

اجرای تقاطع غیرهمسطح میدان محمدی نقش مهمی در توسعه سنندج خواهد داشت


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: در دنیای امروز توسعه خیلی از شهرها را به تقاطع های غیر همسطح آن می شناسند و اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح میدان محمدی می تواند نقش مهمی در ارتقا و توسعه شهری سنندج داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، کیومرث حبیبی عصر امروز در مراسم کلنگ زنی 2 پروژه عمران شهری در سنندج اظهار کرد: ورودی سنندج از محور فرودگاه بسیار مناسب طراحی شده و از معیارهای قابل قبولی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه ورودی شهر از سمت همدان با یک درهم ریختگی و آشفتگی مواجه است که اجرای این پروژه ها می تواند به رفع این مشکل کمک جدی داشته باشد.

معاونهماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: ما اعتقاد داریم بخشی از وضعیت ترافیک شهر سنندج، عدم اجرای طرح تفصیلی بوده است.

وی با بیان اینکه نبود یک سلسله مراتب در شبکه اتصالات بار شبکه را روی یک سری مسیر اصلی انداخته است، عنوان کرد: در شورای ترافیک شهر سنندج یک سری تصمیمات برای ساماندهی شهر سنندج صورت گرفت.

وی عنوان کرد: اجرای این 2 پروژه می تواند نقش مهمی در ارتقای کیفیت و در عین حال توسعه و پایدار مرکز استان داشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان ضمن تقدیر از تلاش های مجموعه شهرداری و اعضای شورای ترافیک، گفت: از تمام توان و ظرفیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای تقاطع غیرهمسطح میدان محمدی نقش مهمی در توسعه سنندج خواهد داشت

اجرای تقاطع غیرهمسطح میدان محمدی نقش مهمی در توسعه سنندج خواهد داشت