مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 10:002023-06-17اقتصادي

اشتغال به کار 1600 نفر با راه اندازی مجدد واحدهای تولیدی در هرمزگان


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان هرمزگان از اشتغال به کار هزار و شصت نفر در واحدی تولیدی با راه اندازی مجدد در استان هرمزگان در سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان هرمزگان از اشتغال به کار هزار و شصت نفر در واحدی تولیدی با راه اندازی مجدد در استان هرمزگان در سال گذشته خبر داد.

سید امیر امیری زاد صبح امروز (27 خردادماه) در این خصوص عنوان کرد: با توجه به اینکه سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی به عنوان یکی از متولیان اصلی رونق بخشی به بخش تولید هستند، برنامه ریزی و پیگیری ها برای احیا و راه اندازی واحدهای تولیدی راکد از اولویت های شرکت شهرک های صنعتی است.

وی با اشاره به اینکه احیای هر واحد راکد تولیدی و صنعتی، اشتغال زایی افراد زیادی را به همراه دارد افزود: به صورت مجموع تعداد 48 واحد احیا شده و به شکل قابل توجهی رونق تولید و اشتغالزایی را به همراه داشته است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان هرمزگان تصریح کرد: از این تعداد 25 واحد صنعتی در داخل شهرک ها و تعداد 23 واحد تولیدی نیز در خارج از شهرک ها و نواحی احیا و راه اندازی مجدد شده اند.

امیری زاد در پایان توضیحات خود تصریح کرد: احیای واحدهای راکد و بازگرداندن تولید به چرخه اقتصادی یک از سیاست هایی است که مجدانه آن را پیگیری میکنیم و با تبیین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال به کار 1600 نفر با راه اندازی مجدد واحدهای تولیدی در هرمزگان

اشتغال به کار 1600 نفر با راه اندازی مجدد واحدهای تولیدی در هرمزگان