مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 10:222023-05-31بين الملل

عزم امارات برای توسعه مناسبات با ایران


وزیر مشاور دولت امارات عربی متحده در دیدار با امیرعبداللهیان بر عزم این کشور برای توسعه مناسبات با ایران تأکید کرد و وزیر امور خارجه نیز امارات را شریک تجاری مورد اعتماد خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، خلیفه شاهین المرر وزیر مشاور دولت امارات عربی متحده روز سه شنبه نهم خرداد ماه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفت وگو کرد.

حسین امیرعبداللهیان در این دیدار، با اشاره به سیاست همسایگی دولت سیزدهم در توسعه روابط با همسایگان از امارات به عنوان شریک تجاری مورد اعتماد یاد کرد و افزود: روابط دو کشور در دو سطح دولتی و بخش خصوصی توسعه می یابد.

وزیر امور خارجه گسترش همکاری های فیمابین را به نفع دو کشور و منطقه دانست.

خلیفه شاهین المرر وزیر مشاور دولت امارات عربی متحده نیز در این دیدار بر عزم امارات برای توسعه مناسبات با جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امور خارجه امارات عربی متحده دوم اردیبهشت ماه تلفنی گفت وگو کرده بودند.

 رییس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در آن گفت وگو به همتای اماراتی گفت که هیچ محدودیتی برای توسعه همه جانبه مناسبات وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم امارات برای توسعه مناسبات با ایران

عزم امارات برای توسعه مناسبات با ایران