مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 15:552023-06-01اقتصادي

سرمایه گذاری 14 هزار میلیاردی صندوق کارآفرینی امید در طرح های اقتصادی کشور


مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه در سال گذشته 40 هزار و 800 طرح اشتغال زا در سراسر کشور مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید قرار گرفت، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، نعمت الله رضایی ظهر امروز در حاشیه بازدید از طرح های صنعتی شهرستان فارسان گفت: صندوق کارآفرینی امید در راستای حمایت از طرح های اشتغال زا در سراسر کشور با اولویت روستاها و مناطق محروم اقدامات خود را انجام می دهد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به اینکه عمده حمایت صندوق از طرح های کوچک و خرد است، خاطرنشان کرد: در سال گذشته 40 هزار و 800 طرح اشتغال زا در سراسر کشور مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید قرار گرفت.

ایجاد 106 هزار فرصت شغلی در کشور وی افزود: 6 هزار و 500 میلیارد تومان به این طرح ها اختصاص داده شد و توانست 106 هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد کند.

رضایی بیان کرد: در سال جاری برای 70 هزار طرح اقتصادی در سراسر کشور 14 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

وی اظهار داشت: سال گذشته یک هزار و 470 طرح اقتصادی در چهارمحال و بختیاری مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید قرار گرفت و منجر به ایجاد 2 هزار فرصت شغلی شد.

رضایی تصریح کرد: پیش بینی شده است که در سال جاری 2 هزار و 500 طرح اقتصادی با پرداخت 500 میلیارد تومان در چهارمحال و بختیاری مورد حمایت صندوق کارآفرینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 14 هزار میلیاردی صندوق کارآفرینی امید در طرح های اقتصادی کشور

سرمایه گذاری 14 هزار میلیاردی صندوق کارآفرینی امید در طرح های اقتصادی کشور