مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 12:502023-06-03سياسي

مطلب « گردشگری دریایی در حال نابودی است» تکذیب شد


روابط عمومی سازمان بنادر اعلام کرد مطلبی که با عنوان گردشگری دریایی در حال نابودی است در سرویس راه و مسکن منتشر شده است کذب بوده و معاون برنامه ریزی این سازمان چنین مصاحبه ای نداشته است.

- روابط عمومی سازمان بنادر اعلام کرد مطلبی که با عنوان " گردشگری دریایی در حال نابودی است" در سرویس راه و مسکن منتشر شده است کذب بوده و معاون برنامه ریزی این سازمان چنین مصاحبه ای نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی در واکنش به مطلبی که ظهر دوشنبه هشتم اسفند ماه با عنوان گردشگری دریایی در حال نابودی است به نقل از حسن بیک محمدلو، معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر دریایی کرده است واکنش نشان داد و اعلام کرد چنین مصاحبه ای با ایشان صورت نگرفته و این مطالب به نقل از وی کذب است.

در این جوابیه آمده است با عنایت به اینکه خبرنگار این خبرگزاری بدون اطمینان از صحت و اصالت نام و شماره تماس مصاحبه شونده به انجام گفت و گو با شخص دیگری که اساساً از مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی به شمار نمی رود، اقدام کرده و این خبر کذب بازتاب زیادی در رسانه های داخلی و برخی از رسانه های خارجی معاند نیز داشته است و باعث بهره برداری و سو استفاده رسانه ای علیه اقدامات مطلوب سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطلب « گردشگری دریایی در حال نابودی است» تکذیب شد

مطلب « گردشگری دریایی در حال نابودی است» تکذیب شد