مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 08:152023-06-20بين الملل

شهادت یک فلسطینی در جنوب کرانه باختری/ زیر گرفتن 2 سرباز اسراییلی در جنین


وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نیروهای رژیم صهیونیستی در شهرک «حوسان» در غرب بیت لحم در جنوب کرانه باختری به شهادت رسید.

- وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نیروهای رژیم صهیونیستی در شهرک حوسان در غرب بیت لحم در جنوب کرانه باختری به شهادت رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد: زکریا محمد الزعول جوان (20 ساله) بر اثر اصابت گلوله به سر در شهرک حوسان جان باخت.

الزعول در جریان درگیری های محدودی که بین جوانان فلسطینی و سربازان ارتش اسراییل در ورودی شرقی شهر حوسان رخ داد که طی آن سربازان به سوی جوانان فلسطینی با گلوله های واقعی و بمب های گازی شلیک کردند به شدت مجروح شده بود.

رادیو ارتش اسراییل نیز گزارش داد که نیروهای ارتش به سوی یک فلسطینی که کوکتل مولوتف را به سمت خودروهای شهرک نشینان در منطقه بیت لحم پرتاب کرد، تیراندازی کردند.

این در حالی است که شاهدان عینی می گویند که درگیری بین ده ها فلسطینی و ارتش رژیم صهیونیستی در حوسان رخ داد که در آن ارتش از گلوله های فلزی و واقعی استفاده کرد.

همچنین بر اساس بیانیه ارتش و رسانه های عبری، شامگاه دوشنبه دو سرباز اسراییلی در یک عملیات در نزدیکی جنین در شمال کرانه باختری ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت یک فلسطینی در جنوب کرانه باختری/ زیر گرفتن 2 سرباز اسراییلی در جنین

شهادت یک فلسطینی در جنوب کرانه باختری/ زیر گرفتن 2 سرباز اسراییلی در جنین