مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 09:152023-05-31اقتصادي

9600 خدمت حمایتی به مددجویان استان سمنان ارائه شد


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: مددجویان این نهاد در دهه کرامت از بیش از 9 هزار 600 برنامه حمایتی بهره مند شدند که از جمله آن ها می توان به کمک هزینه ازدواج اشاره کرد.

- محمد حسین ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه مددجویان کمیته امداد استان سمنان طی ایام مبارک دهه کرامت از بیش از 9 هزار 600 برنامه حمایتی بهره مند شدند، ابراز کرد: در این بازه زمانی در سراسر استان توزیع یخچال و لباسشویی بین نیازمندان و مددجویان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در ایام دهه کرامت در سراسر استان دو میلیارد تومان هزینه اجاره خانه به نیازمندان پرداخت شده است، ابراز کرد: دو هزار و 600 نفر از نیازمندان استان از این خدمات بهره مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه در روزهای دهه کرامت همچنین 69 کمک هزینه ازدواج نیز در استان پرداخت شده است، گفت: برگزاری اردوی مادران و دختران با حضور 600 نفر از دیگر برنامه های دهه کرامت بود.

ذوالفقاری با بیان اینکه توزیع 20 هزار بسته ماکارونی بین نیازمندان از دیگر برنامه های کمیته امداد در ایام دهه کرامت در سال جاری بود، گفت: در ایام دهه کرامت همچنین 195 تخته فرش به ارزش بیش از دو میلیارد تومان بین نیازمندان استان سمنان توزیع شده است وی با بیان اینکه، تأمین هزینه شش هزار نسخه درمانی یکی دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9600 خدمت حمایتی به مددجویان استان سمنان ارائه شد

9600 خدمت حمایتی به مددجویان استان سمنان ارائه شد