مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 15:102023-06-01سياسي

سرلشکر سلامی: دشمنان ملت ایران را کاملا می شناسیم


در همه نبردها استخوان های دشمن را خرد کرده ایم و همانطور که می بینید دشمنان با ذلت از منطقه فرار کردند و از این به بعد هم دیگر جایی در این منطقه نخواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در کنگره ملی بزرگداشت 2 هزار شهید دیار سربداران با ادای احترام به شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و انقلاب اسلامی اظهار داشت: سبزوار با این تعداد شهدا به شهر آسمانی ها تبدیل شده و در این سرزمین چشمه سار غیرت از خون یک شهید جوشید و سبزوار را نماد غیرت کرد.

وی با بیان اینکه شهادت رمز جاودانگی ملت ایران است، افزرود: اسلام بدون جهاد و شهادت باقی نمی ماند، زیرا اسلام کلمه حق است.

مستکبران این کلمه را برنمی تابند و با حق می ستیزند و همانطور که در صدر اسلام همه کفار با هم در مقابل رسالت پیامبر (ص) ایستاد تا نور خدا را خاموش کنند؛ این بار هم همه کفار، مستکبران، منافقان، مشرکان و خائنان به آرمان های این ملت 45 سال است در تلاشند تا به سرنوشت این ملت راه پیدا کنند، اما هر بار شکست خورده اند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمنان ملت ایران را کاملا می شناسیم و با سیاست ها و روش های آنان آشنا هستیم، تصریح کرد: می دانیم دشمن چه می خواهد و اعماق نیتشان را می شناسیم؛ آنها می خواهند نور خدا را خاموش کنند؛ آنها می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر سلامی: دشمنان ملت ایران را کاملا می شناسیم

سرلشکر سلامی: دشمنان ملت ایران را کاملا می شناسیم