مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 12:202023-05-28بين الملل

ورود دو فرمانده ارشد نظامی ایران به سیستان


جانشین فرمانده کل انتظامی کشور و فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران وارد منطقه سیستان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، تسنیم نوشت: سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور و امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران وارد منطقه سیستان شدند.

امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز در جریان سفر به منطقه سیستان و بازدید از شرایط مرز مشترک با کشور افغانستان اظهار داشت: مرزهای مشترک با کشور افغانستان به طور کامل در کنترل نیروی زمینی ارتش هستند و در کنار ما برادران مرزبانی قرار دارند و امنیت به طور کامل برقرار است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بارها اشاره شد حضور ما در مرز به معنای اینکه خطری ما را تهدید می کند نیست بلکه به جهت اشراف اطلاعاتی و امنیت است که در مرزها برقرار است.

مرزبانی جمهوری اسلامی ایران , ارتش , تکاوران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران , کشور افغانستان , طالبان , استان سیستان و بلوچستان ,  وی خاطرنشان کرد: در بحث برخورد با نوع تردد ممکن است گاهی اختلافی بین دو مرزبان پیش افتد که موضوع مهمی نیست و کاملاً در کنترل بوده است؛ همرزمان ما در مرزبانی و نیروی زمینی کاملا در منطقه مسلط هستند، تا هر جا که کشور مقابل مرز مشترک با ما دارد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دو فرمانده ارشد نظامی ایران به سیستان

ورود دو فرمانده ارشد نظامی ایران به سیستان