مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 15:102023-06-03سياسي

آیت الله احسان بخش مروج فرهنگ ایثار بود


استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر تاثیرپذیری آیت الله احسان بخش در دوران دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس، گیلان کیلومترها با جبهه فاصله داشت ولی ارسال هزاران کامیون کمک های مردمی و تقدیم هشت هزار شهید نشان دهنده نقش آیت الله احسان بخش در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین محمد مدنی ظهر امروز در بیست ودومین سالگرد شهادت حضرت آیت الله صادق احسان بخش در مصلی رشت با بیان اینکه گیلان مهد روحانیون مبارز در تاریخ انقلاب و اسلام بوده است، اظهار کرد: مردم گیلان یکی از ولایتمدار ترین مردمان تاریخ اسلام و ایران هستند که همیشه پیرو امام و ولایت بوده و اولین شهید نهضت امام خمینی (ره) نیز از این استان می باشد.

  وی با اشاره به نقش علمای گیلان به ویژه حضرت آیت الله احسان بخش در اشاعه فرهنگ انقلاب و مبارزه با طاغوت گفت: آیت الله احسانبخش در عرصه سخنرانی های منبر و تبلیغ دینی گوینده ای زبردست و برجسته بود و سخنرانی های وی در مساجد رشت برای بیدار کردن مردم، گام بزرگی برای مبارزات گیلان علیه رژیم پهلوی بوده است.

  این استاد حوزه و دانشگاه، حضرت آیت الله شهید احسان بخش را بخشی از هویت ملی ایران دانست و بیان کرد: آیت الله احسان بخش شخصیتی ملی در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بوده که همگان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله احسان بخش مروج فرهنگ ایثار بود

آیت الله احسان بخش مروج فرهنگ ایثار بود