مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 16:202023-06-04بين الملل

پرده ای دیگر از رفتار غربی ها با آوارگان افغانستان


مجموعه رفتارهای ضدبشری غربی ها علیه پناه جویان و آوارگان از جمله مردم افغانستان نشان می دهد که خط رسانه های غربی با برجسته سازی کلیدواژه «زنان الهام بخش»، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها-نورنیوز نوشت: کمیته بین المللی نجات در یک گزارش تازه اعلام کرده؛ با وجود اینکه شهروندان افغانستان سومین جمعیت بزرگ پناه جویان در جهان را تشکیل می دهند، تنها 271 نفر از آنان طی سال گذشته در اتحادیه اروپا اسکان داده شدند، یعنی فقط یک دهم درصد از 270 هزار افغانستانی که در حال حاضر نیاز به اسکان مجدد دارند.

کمیته بین المللی نجات گفته؛ جدای از اسکان مجدد، بسیاری از طرح های تکمیلی که توسط کشورهای اتحادیه اروپا برای رساندن افغان ها به امنیت ایجاد شده، در مقیاس بزرگ تحقق نیافته یا به هدف نرسیده اند.

این در حالی است که در تابستان 2021 وقتی نیروهای آمریکایی و ناتو مفتضحانه از افغانستان فرار کردند وعده دادند که تمامی افغان هایی (صدها هزار نفر) که طی این سال ها به هر عنوانی برای آنها کار کرده اند را در کشورهای غربی اسکان دهند.

البته این گزارش تنها گزارش مربوط به وضعیت بحرانی پناه جویانِ دل بسته به وعده های غرب نیست، چنانچه اخیرا گزارش هایی نیز درباره وضعیت بحرانی پناه جویان افغانستانی که در مراکز زیر نظارت غرب در امارات به سر می برند منتشر شد که از وضعیت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرده ای دیگر از رفتار غربی ها با آوارگان افغانستان

پرده ای دیگر از رفتار غربی ها با آوارگان افغانستان