مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 10:002023-06-08بين الملل

هلاکت 20 تروریست در عملیات مشترک ارتش سوریه و روسیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از تاس، دریاسالار «اولگ گورینوف»، معاون مرکز روسی آشتی سوریه، گفت: یگان های ارتش سوریه با همکاری نیرو های روس طی یک عملیات ویژه 20 شبه نظامی مسلح را نابود و 30 مخفیگاه گروه های مسلح غیرقانونی و تروریستی را منهدم کردند.

- طبق گفته معاون مرکز روسی آشتی سوریه عملیات مشترک نیرو های سوری و روسی به هلاکت 20 شبه نظامی تروریستی در جنوب سوریه منجر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از تاس، دریاسالار اولگ گورینوف ، معاون مرکز روسی آشتی سوریه، گفت: یگان های ارتش سوریه با همکاری نیرو های روس طی یک عملیات ویژه 20 شبه نظامی مسلح را نابود و 30 مخفیگاه گروه های مسلح غیرقانونی و تروریستی را منهدم کردند.

گفته شده این عملیات برای خنثی کردن گروه های تروریستی در استان های مرکزی و جنوبی سوریه توسط یگان های مشترک ارتش سوریه با همکاری یک گروه روسی انجام شده است.

در جریان عمیات ضدتروریستی اخیر که بخشی از آن در استان حمص صورت گرفته، حداقل 20 ستیزه جو، 9 انبار اسلحه و مهمات و 30 مخفیگاه گروه های مسلح تروریستی شناسایی و نابود شدند.

پیش از این علی محمود عباس ، وزیر دفاع سوریه اعلام کرده بود: سوریه با حمایت از کشور های دوست به شکل یکنواخت در مسیر پیروزی بر تروریسم و برقراری ثبات به پیش می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلاکت 20 تروریست در عملیات مشترک ارتش سوریه و روسیه

هلاکت 20 تروریست در عملیات مشترک ارتش سوریه و روسیه