مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 15:102023-06-08پزشكي

افزایش 15 هزار تخت بیمارستانی در سطح کشور


وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، از افزایش 15 هزار تخت بیمارستانی در سطح کشور خبر داد و گفت: با این افزایش تعداد کل تخت های بیمارستانی به 150 هزار تخت بیمارستانی رسیده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، از افزایش 15 هزار تخت بیمارستانی در سطح کشور خبر داد و گفت: با این افزایش تعداد کل تخت های بیمارستانی به 150 هزار تخت بیمارستانی رسیده است.

دکتر بهمن بهرام عین اللهی، پنجشنبه، 18 خردادماه، همزمان با دور دوم سفر استانی رییس جمهور به آذربایجان شرقی، در آیین کلنگ زنی مرکز جامع سلامت اسبفروشان شهرستان سراب، اظهار کرد: در ایامی قرار داریم که دلهای همه متوجه امام خمینی(ره) است، پیش از انقلاب ما به عنوان یک کشور وابسته شناخته می شدیم و پس از انقلاب شاهد تحول عظیمی در بخش های مختلف و به خصوص در بخش بهداشت و درمان در سطح کشور هستیم.

وی با اشاره به هجمه های مختلف علیه کشورمان در طول سالیان متمادی گفت: علیرغم اینکه از همان روزهای اول انقلاب شاهد هجمه های مختلف علیه کشور بودیم و تا امروز یک لحظه ما را آرام نگذاشتند و با وجود تحریم ها شاهد پیشرفت های متعددی در حوزه های سخت افزاری و به خصوص در بخش نظام سلامت هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 15 هزار تخت بیمارستانی در سطح کشور

افزایش 15 هزار تخت بیمارستانی در سطح کشور