مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 20:302023-06-14اقتصادي

تامین مالی و تسهیلات از مهمترین مشکلات واحدهای تولیدی بوشهر است


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: تامین مالی و تسهیلات از مهمترین مشکلات و چالش های مطرح شده توسط واحدهای تولیدی استان بوشهر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی صفوی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان بوشهر را به صورت جدی دنبال می کنیم.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 16 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور مستقیم مدیران دستگاه های اجرایی و بانک های عامل با 154 مصوبه برای تسهیل گری، رفع موانع و مشکلات بنگاه های اقتصادی این استان تشکیل و به دستگاه های اجرایی ابلاغ شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در این بازه زمانی با پیگیری های مستمر دبیرخانه کارگروه تسهیل، بیش از 50 درصد مصوبه ها با همکاری بانک های عامل و دستگاه های دولتی اجرایی شده است و مابقی در دست اقدام است.

وی افزود: در سال جاری دبیرخانه کارگروه تسهیل به عنوان یک ابزار مناسب برای رسیدگی به موضوعات و مشکلات بنگاه های تولیدی و خدماتی در حوزه صمت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری به مشکلات 135 پرونده به صورت ویژه رسیدگی و تصمیم گیری کرده است.

مدیرکل صمت استان بوشهر تصریح کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به منظور احیای واحدهای راکد، ایجاد و توسعه بنگاه های اقتصادی در حوزه تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین مالی و تسهیلات از مهمترین مشکلات واحدهای تولیدی بوشهر است

تامین مالی و تسهیلات از مهمترین مشکلات واحدهای تولیدی بوشهر است