مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 11:152023-05-31اقتصادي

لزوم اصلاح شیوه تولید آرد و نان و افزایش تولید آرد کامل در کشور


کارخانه های تولید آرد کامل در کشور کم هستند و تنها کارخانه استان مرکزی در شهرستان آشتیان کفاف نیازهای کشور به این نوع آرد را نمی دهد لذا در کنار فرهنگ سازی برای مردم باید اقدامی در راستای تغییر تجهیزات کارخانه های تولید آرد کرد.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: کارخانه های تولید آرد کامل در کشور کم هستند و تنها کارخانه استان مرکزی در شهرستان آشتیان کفاف نیازهای کشور به این نوع آرد را نمی دهد لذا در کنار فرهنگ سازی برای مردم باید اقدامی در راستای تغییر تجهیزات کارخانه های تولید آرد کرد.

فرزاد مخلص الائمه 10 خرداد در همایش نهضت احیای نان کامل در استان مرکزی اظهار کرد: نهضت احیای نان کامل و بهره مندی از مواهب طبیعی به ویژه نان به عنوان قوت غالب مردم، سال ها آرزو و مطالبه بزرگان این عرصه و علاقه مندان به سبک صحیح تغذیه در کشور بوده که در این خصوص با یکسال تلاش و کار جمعی گام اصلی و نخست در این نهضت برداشته شده و استان مرکزی پیشرو در این حوزه است.

وی افزود: پیشنهاد می شود نمایندگان مجلس در قانون برنامه هفتم توسعه این موضوع را به عنوان مطالبه و نیازمندی درج کنند تا شیوه تولید آرد و نان در سطح کشور اصلاح شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته بهترین نانوایی های استان به این طرح متصل شده اند و مردم نیز استقبال خوبی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اصلاح شیوه تولید آرد و نان و افزایش تولید آرد کامل در کشور

لزوم اصلاح شیوه تولید آرد و نان و افزایش تولید آرد کامل در کشور